Yes z tęczowym logo. Marka świętuje Miesiąc Dumy LGBT+
Marka biżuterii Yes włącza do świętowania przypadającego w czerwcu Miesiąca Dumy LGBT+. Marka zmieniła logo na tęczowe i zaplanowała szereg działań wspierających osoby nieheteronormatywne.

W ogólnoeuropejskim rankingu ILGA-Europe mierzącym poziom równouprawnienia osób LGBT+ Polska po raz trzeci z rzędu została uznana za najbardziej homofobiczny kraj Unii Europejskiej. Dlatego marka Yes zdecydowała się jasno wyrazić swoje wsparcie dla społeczności LGBT+ i zaplanowała działania związane z Miesiącem Dumy.
Swoją solidarność Yes zamanifestuje poprzez zmianę logo na tęczowe na stronie internetowej oraz na wszystkich profilach w social media. Dodatkowo wszystkie zakupy w salonach oraz w sklepie internetowym będą pakowane w tęczową bibułę. Na wejściu do sklepów pojawią się też naklejki wyrażające solidarność z grupą LGBT+.
W czerwcu przeszkoli właścicieli salonów w całej Polsce z tematyki LGBT+. W przeprowadzeniu szkoleń pomoże Grupa Stonewall. W ramach współpracy z tą organizacją marka Yes przekaże także 10 tys. zł na konsultacje psychologiczne dla osób ze społeczności LGBT+.
Katarzyna Zillmann i Neo Mosa w gronie ambasadorów Yes
- Otwartość na różnorodność, w tym na osoby z grupy LGBT+, to podstawa naszej filozofii działania. Jedną z naszych ambasadorek jest Kasia Zillmann – osoba homoseksulana i Neo Mosa – osoba niebinarna, z czego jesteśmy bardzo dumni. Życzymy sobie, aby Polska była bardziej przyjaznym miejscem do życia dla takich osób i sami staramy się taki lepszy świat tworzyć - mów Tomasz Kwiatkiewicz, prezes Yes.
Jesienią głośno było o kampanii reklamowej "Jestem kobietą", w której marka Yes pokazała kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się. Firma chciała w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 


 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Yes z tęczowym logo. Marka świętuje Miesiąc Dumy LGBT+