Temu znów bryluje reklamowo na platformach Mety
W czerwcu najwięcej reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram) pochodziło od Temu Poland i Żabka Jush – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender. Wskaźniki CPC i CPM uległy tylko niewielkim spadkom – odpowiednio o 3 proc. i 10 proc. w porównaniu do maja.

Miesiąc temu Temu Poland niemal o połowę zmniejszyło liczbę swoich reklam w Mecie. Ten spadek nie trwał jednak długo. W czerwcu na koncie Temu odnotowano ponownie 51 proc. wzrost liczby emitowanych reklam – było ich o niemal 19 tys. więcej niż w maju.
Innymi reklamodawcami, którzy zintensyfikowali swoje działania reklamowe były: chociażby Żabka Jush, Noyo, Somersby czy Bioderma.
Na koncie Żabki Jush i Noyo odnotowano około 60 proc. przyrost w liczbie emitowanych reklam, dzięki czemu Żabka Jush znalazła się w TOP3 reklamodawców z największą liczbą reklam w czerwcu, emitując ich ponad 1 500.

Choć procentowy przyrost w liczbie reklam na profilu Somersby czy Biodermy był znacznie większy – odpowiednio 803 proc. i 180 proc. – de facto był to wzrost na poziomie zaledwie 281 – 277 reklam.
Temu i PKO Bank Polski z największymi wzrostami zasięgów
Największe zmiany pod względem zasięgów w Mecie widać na koncie Temu Poland i PKO Banku Polskiego.
Temu wróciło na pozycję lidera pod względem zasięgów, z kolei PKO Bank Polski w porównaniu do poprzedniego miesiąca zwiększył je najbardziej – głównie za sprawą wideo reklamy z zaproszeniem na Open’era, którego był sponsorem. Materiał znalazł się wśród najbardziej zasięgowych reklam czerwca.

Lato, Open’er i… Lidl
Wśród najbardziej zasięgowych reklam zapanował letni klimat. Dwie reklamy o największym zasięgu przekraczającym 10 milionów wyemitowało KFC – dotyczyły promocji na kawę mrożoną.
W TOP15 znalazły się również reklamy nawiązujące do Open’era – trzy od Modivo oraz jedna od PKO Banku Polskiego – i wszystkie miały zasięgi na poziomie 8 milionów. Również Ballantine’s rozpoczął już komunikację nawiązującą do letnich festiwali.

Wśród najbardziej zasięgowych reklam nie mogło oczywiście zabraknąć również tych od Lidla – na 15 reklam w tym zestawieniu, ta marka wyemitowała aż 6.
Dołącz do dyskusji: Temu znów bryluje reklamowo na platformach Mety