Teresa Szabłowska group account directorem w Pathfinder 23
Z początkiem lutego Teresa Szabłowska objęła stanowisko group account director w agencji e-commerce Pathfinder 23 (Brand New Galaxy). Ostatnio pracowała w agencji Saatchi&Saatchi IS.
Szabłowska dołączyła do zespołu Marka Różyckiego (chief client service officer w Pathfinder 23). Odpowiada za portfolio globalnych i lokalnych klientów m.in. z branży FMCG, Food i Electro.
Szabłowska ostatnio w Saatchi&Saatchi IS
Teresa Szabłowska ostatnie trzy lata pracowała jako international account director w agencji Saatchi&Saatchi IS, gdzie sprawowała nadzór nad globalnymi projektami i kompleksowymi wdrożeniami e-commerce dla marek z portfolio m.in. Coty i P&G. Wspierała markę BP w działaniach B2B na rynku europejskim oraz Lidl w Polsce, budując dedykowane zespoły client service. Wcześniej przez trzy lata realizowała cele w agencjach SYZYGY/Ars Thanea.
Poprzednio w Isobar Poland odpowiadała za obsługę marek kluczowego klienta - P&G w regionie CE. Pełniła kolejno funkcje account managera i group account managera w creative business unit, przedtem zaś związana była związana z agencją marketingu rekomendacji Streetcom. Łącznie w branży reklamowej pracuje od 15 lat.
Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku