Tomas Lauko regionalnym dyrektorem operacyjnym na Europę w Publicis Groupe
Od 2 stycznia 2019 roku stanowisko regionalnego dyrektora operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej w Publicis Groupe obejmie Tomas Lauko. Będzie raportował bezpośrednio do Jarka Ziębińskiego, CEO firmy na region Europy Północnej i Środkowej.
Tomas Lauko, ostatnio piastujący stanowisko globalnego lidera ds. klientów w Publicis Media, będzie pracował w Warszawie. Ma odpowiadać za współpracę i wymianę wiedzy pomiędzy zespołami Publicis Groupe w regionie. Ma to wzmocnić kompetencje digitalowe, mediowe i związane z pozyskiwaniem nowego biznesu. Powierzono mu również zadanie nadzorowania integracji niedawno przejętej Grupy Kindred w Czechach.
- Tomas reprezentuje nowe pokolenie liderów posiadających rzetelną znajomość naszego regionu powiązaną z globalnym doświadczeniem zawodowym. Bardzo ważne jest to, że jego profil zawodowy, kompetencje i doświadczenia doskonale wpisują się w potrzeby Grupy Publicis w regionie Europy Północnej i Środkowej na obecnym etapie transformacji. Cieszymy się na tę współpracę, szczególnie teraz, kiedy rozpoczynamy nowy rozdział naszego rozwoju - powiedział Jarek Ziębinski, CEO w regionie Europy Północnej i Środkowej.
Publicis Groupe zmienia zarządzanie na 8 kluczowych rynkach, Jarek Ziębiński szefem w Europie Środkowej i PółnocnejTomas Lauko pracę w Publicis Groupe rozpoczął dziesięć lat temu w firmie Zenith, gdzie odpowiadał za rozwój biznesowy oraz digitalowy w Europie Środkowej i Wschodniej. Jego zadaniem było także nawiązanie partnerstw digitalowych i technologicznych między innymi z takimi firmami jak Facebook, Google, Adform czy Gemius. Awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego Zenith w Czechach, gdzie odpowiadał za transformację firmy i jej kondycję finansową. Następnie od początku 2014 r. był dyrektorem generalnym Zenith w Rosji, gdzie przeprowadził agencję i jej klientów przez trudne lata spowolnienia gospodarczego w tym kraju. Bezpośrednio przed objęciem obecnego stanowiska, od końca 2016 r., pracował w Paryżu jako globalny lider ds. L’Oreal.
W trakcie swojej kariery nowy COO pracował w Czechach, Niemczech, Rosji i Francji. Odpowiadał za działania lokalne, regionalne i globalne. W tym okresie zdobył ogromne doświadczenie we współpracy zarówno z klientami lokalnymi jak i międzynarodowymi w bardzo różnych kategoriach rynku, w tym między innymi w branży kosmetycznej, dóbr luksusowych, odzieży, telekomunikacji, produktów i usług internetowych, motoryzacji, finansach, branży spożywczej, higieny osobistej, farmacji, zabawkarskiej oraz handlu detalicznego.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tomas Lauko regionalnym dyrektorem operacyjnym na Europę w Publicis Groupe