Tommy Hilfiger przedstawia wiosenną kolekcję i kampanię
Marka modowa Tommy Hilfiger rusza z nową kampanią "Moving forward together Wiosna 2021".
21. Odsłona marki na nowy sezon powstała na bazie długofalowej idei „Moving Forward Together”, która ma inspirować do wspólnego budowania naszej lepszej przyszłości.
Bohaterowie i bohaterki kampanii dzielą się doświadczeniami i historiami własnego aktywizmu, by zachęcać globalną społeczność do tworzenia lepszego świata. Różnorodność środowisk, z których pochodzą, dowodzi, że istotna zmiana może dziać się w dowolnym miejscu i w każdej społeczności.
- Jesteśmy w zwrotnym momencie historii – musimy wspólnie ruszyć do przodu, by stworzyć lepszą przyszłość dla następnych pokoleń - mówi Tommy Hilfiger. „Jestem dumny, że kolekcję na wiosnę 2021 reprezentuje niesamowite grono różnorodnych osób, które realizują tę ideę. Jestem przekonany że zainspirują fanów i fanki do mobilizacji i długotrwałych, znaczących zmian - dodaje.
Sesje zdjęciowe odbyły się w lokalizacjach dookoła świata – w Los Angeles, New Jersey, Londynie, Paryżu, Berlinie i na wyspie Hajnan. Autorami zdjęć są lokalni fotografowie i fotografki: Clara Balzary, Joshua Woods, Jana Gerberding, Ken Ngang i Tom Johnson.
W kampanii występują m.in. Indya Moore (Stany Zjednoczone): Transpłciowa i niebinarna aktywistka, aktorka i modelka; Compton Cowboys (Stany Zjednoczone): kolektyw mentorski, stworzony przez aktywistów Randy’ego Savvy’ego, Stonera Mane’a i Kee, którzy wykorzystują kulturę jeździecką do przedstawienia młodzieży Los Angeles alternatywnych pomysłów na przyszłość. Jameela Jamil (Wielka Brytania): aktorka, prezenterka radiowa, pisarka i aktywistka na rzecz ciałopozytywności. Twórczyni platformy i podkastu „I Weigh”, które są bezpieczną i otwartą przestrzenią dla wszystkich kobiet; Mogli (Niemcy): wokalistka i autorka piosenek, filmowczyni, projektantka i aktywistka na rzecz większej życzliwości wobec ludzi i planety; Tom Grennan (Wielka Brytania): były piłkarz, obecnie wokalista i autor piosenek. Wspiera swoją społeczność małymi działaniami na rzecz ochrony zdrowia psychicznego.

-min.jpg)
-min.jpg)
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tommy Hilfiger przedstawia wiosenną kolekcję i kampanię