TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych
Telewizja Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok.

Pomiar ruchu w witrynach internetowych ma obejmować zachowania użytkowników na witrynach internetowych oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych.
Wybrana firma zajmie się na zlecenie TVP także pomiarem treści multimedialnych audio i wideo, w tym spotów oraz bloków reklamowych emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali Telewizji Polskiej w aplikacjach, jak również materiałów wideo (wraz z reklamami) osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów TVP.
Będzie też mierzyć kontrolowane przez publicznego nadawcę domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne, wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Polski.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. Przetarg trwa do 28 lutego.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych