Świąteczny pociąg Tyskiego rusza w trasę 4 grudnia
Świąteczny pociąg marki Tyskie (Kompania Piwowarska) wyjedzie na tory już 4 grudnia. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 30 listopada.

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i - jak podaje firma - cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. Marka w przesłanym komunikacie informuje, że akcja przekłada się na sprzedaż - według danych wewnętrznych Kompanii Piwowarskiej sprzedaż Tyskiego w dwóch pierwszych tygodniach listopada wzrosła o 30% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku.
W Tyskim pociągu można przejść na "Ty"
W tym roku marka Tyskie postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do rozmów. W pociągu będą mogli "przejść na Ty" zwycięzcy konkursu organizowanego przez markę, w którym oprócz nagród pieniężnych do wygrania jest ograniczona liczba biletów.

Za przygotowanie pociągu oraz koordynację jego trasy odpowiada The Production.
Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Świąteczny pociąg Tyskiego rusza w trasę 4 grudnia