Piwo Tyskie będzie promowane w Kanale Sportowym
Marka piwa Tyskie, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zaczyna stałą współpracę z youtube’owym Kanałem Sportowym. Będzie obecna m.in. w programie „HejtPark”.
- Mateusz, Michał, Tomek i Krzysiek wnieśli do Kanału różnorodne doświadczenia od wcześniejszych pracodawców. Mają różne poglądy, temperament czy poczucie humoru, ale mimo tych kontrastów tworzą wyjątkowy projekt. Widzimy tutaj analogię do naszej platformy „Przejdźmy na TY”. W Kanale Sportowym tak jak w sporcie „Więcej nas łączy niż dzieli” dlatego bardzo się cieszymy, że Tyskie dołącza do tego przedsięwzięcia - komentuje Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Mateusz Borek występuje w nowym spocie piwa Tyskie z serii „Przejdźmy na TY”.
Działający od ponad roku Kanał Sportowy ma obecnie 423 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim materiały zanotowały łącznie 118 mln odtworzeń. Sprzedażą oferty reklamowej kanału zajmuje się agencja Sport Brokers.
W ub.r. partnerem cyklu „HejtPark” był marka Okocim należąca do Carlsberg Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piwo Tyskie będzie promowane w Kanale Sportowym