Uczciwe "promocje od pierwszej sztuki" w sklepach Aldi
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej dyskontów Aldi jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu spożywczego.
Sieć Aldi oferuje klientom zakup produktów żywnościowych w promocyjnej cenie już od pierwszej sztuki, co komunikuje w najnowszej kampanii, która właśnie wystartowała.
„Promocje od pierwszej sztuki” w Aldi
- Kampania „Promocje od pierwszej sztuki” ma na celu podkreślenie w komunikacji do klientów najważniejszych wartości i zasad, którymi kierujemy się na co dzień - prostoty działania, prostoty zakupów i cen, którym można zaufać. W sklepach naszej sieci klient nie musi kupować kilku opakowań danego produktu, aby skorzystać z promocyjnego rabatu, ponieważ obowiązuje on już od pierwszej sztuki. To nie tylko ukłon w stronę klienta, planowania jego budżetu, ale też działanie w duchu bliskiej nam idei Zero Waste. W Aldi klienci w każdej chwili mogą kupować korzystając z promocji, jak i ile chcą oraz ile potrzebują – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.
Na potrzeby promocji powstała dedykowana strona. Komunikacja pojawiała się również w gazetkach drukowanych i online, na kanałach marki w social media, w spotach radiowych oraz w reklamach telewizyjnych, a także na bilbordach w przestrzeniach miejskich oraz na elewacji sklepów.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Opus B, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat oraz iProspect.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Uczciwe "promocje od pierwszej sztuki" w sklepach Aldi