Valkea Media odświeży identyfikację wizualną Drogerii Natura
Agencja Valkea Media odpowiada za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej Drogerii Natura. To rozszerzenie współpracy obejmującej od ub.r. działania public relations i w social media.

Zmiany w identyfikacji wizualnej Drogerii Natura będą dotyczyć m.in. oznakowania działów, w których odmieniona zostanie podstawowa paleta barw, aby w połączeniu z informacją tekstową ułatwić klientom korzystanie z ofert specjalnych. Ponadto nowy layout zyskają plakaty produktowe i edukacyjne, sklepowe witryny, tabliczki edukacyjne i ramki do koszy promocyjnych. Zmieni się również organizacja przestrzeni oraz aranżacja ścian za kasami
Nie podano, kiedy zostaną wprowadzone zmiany.
Identyfikacja wizualna

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Valkea Media odświeży identyfikację wizualną Drogerii Natura