Vienna Life z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową
Vienna Life uruchomiła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Najbardziej życiowy ubezpieczyciel”. Jej celem jest budowanie świadomości nowej marki i przełamywanie schematów w komunikacji produktów ubezpieczeniowych.

Działania reklamowe obejmują telewizję, VOD, YouTube, a także działania w mediach społecznościowych i kanałach digital.
W kampanii marka pokazuje, że ubezpieczenie na życie może być częścią codzienności tak naturalną, jak abonament VOD czy karnet na siłownię. Komunikacja celowo unika tonu powagi i lęku – stawia na prosty, pozytywny przekaz i lekkość.
Wiodące hasło „Najbardziej życiowy ubezpieczyciel” odnosi się też do oferty towarzystwa, które sprzedaje wyłącznie ubezpieczenia na życie.
– Przekonanie, że ubezpieczenie na życie to nie tylko zabezpieczenie na „czarną godzinę”, ale przede wszystkim element nowoczesnego, świadomego stylu życia leży u podstaw strategii komunikacji Vienna Life. Wierzymy, że polisa na życie może być w naszej grupie docelowej wyborem tak naturalnym jak karnet na siłownię albo abonament VOD. Z tego też powodu chcemy o ubezpieczeniach mówić lekko, prosto, zrozumiale, z energią i optymizmem. Po prostu życiowo, przełamując w ten sposób wieloletnie rynkowe schematy komunikacji opartej na straszeniu – mówi Karolina Tworzydło, dyrektorka biura marketingu i komunikacji Vienna Life.
Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest budowanie zasięgu i rozpoznawalności marki Vienna Life. Kampania opiera się na dwóch spotach (15- i 30-sekundowych), które emitowane są w miksie kanałów (kanały główne itematyczne TVN, Polsat, TVP), na platformach VOD (Polsat Box Go, Player, TVP VOD, WP Pilot TV, Digital DisplayNetworks), w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Tik Tok. Uzupełnieniem są działania digital: kampania w Google Ads i kampanie retargetingowe display & programmatic.
Emisje zaplanowano do końca czerwca 2025 roku. Za przygotowanie strategii komunikacji obu kampanii oraz koncepcji kreatywnej kampanii odpowiadał Marcin Kalkhoff. Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja Cztery Czwarte (44branddesign), a planowaniem i zakupem mediów agencja 38Content Communication.
Dołącz do dyskusji: Vienna Life z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową