Vistula Retail Group w gronie klientów Hill+Knowlton Strategies
Agencja Hill+Knowlton Strategies wygrała przetarg na obsługę public relations Vistula Retail Group, właściciela odzieżowych marek Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler oraz jubilerskiej marki W. Kruk.
Agencja została wyłoniona w przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają.
Jej zadaniem jest doradztwo strategiczne dla marki korporacyjnej VRG i kompleksowa obsługa media relations spółki w roli zewnętrznego biura prasowego.
H+K będzie odpowiadać całościowo za obszar komunikacji korporacyjnej VRG, z naciskiem na relacje z mediami finansowymi i biznesowymi. Do obowiązków agencji należy też doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji spółki, tworzenie materiałów prasowych, komunikacja ekspercka i pełnienie roli pierwszego kontaktu dla mediów w sprawach dotyczących działalności Grupy VRG.
Pracę zespołu H+K odpowiedzialnego za obsługę VRG koordynuje Magdalena Załubska-Król, senior advisor i financial services lead H+K. Za relacje z mediami odpowiada Anna Grońska, senior account executive.
Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Vistula Retail Group w gronie klientów Hill+Knowlton Strategies