W drugim kwartale roku sprzedaż w Brand24 w górę o ponad jedną piątą
Zajmująca się analityką internetu firma Brand 24 w drugim kwartale 2023 roku zwiększyła sprzedaż o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Prawie pół miliona dolarów wyniosły w analizowanym okresie powtarzalne przychody (MRR) Brand24.

Giełdowy Brand24 – dostarczający firmom na całym świecie narzędzia i usługi do monitorowania mediów – wypracował 2,1 mln zł w zakończonym w czerwcu kwartale. O 22 proc. wzrosło ARPU (od nowych i dotychczasowych klientów) do kwoty 550 zł (128 USD). Jednocześnie ARPU z nowo pozyskanych użytkowników wyniósł 658 zł (154 USD) i był wyższy o 25 proc. od wyniku z zeszłego roku.
- Nasze wyniki sprzedażowe od początku roku są najlepsze w naszej historii. Jak widać po danych dotyczących nowych klientów mamy też potencjał, aby dalej rosnąć. Rosnąca wartość przychodów to z jednej strony efekt obejmowania zaktualizowanym cennikiem kolejnych grup dotychczasowych użytkowników, z drugiej pozyskiwania większych podmiotów, głównie za granicą, które mają większe potrzeby informacyjne i kupują bardziej rozbudowaną usługę - wyjaśnia Michał Sadowski, prezes Brand24.
Prezes spółki podkreśla, że w danych dotyczących MRR Brand24 nie wykazuje przychodów z Insights24, czyli usługi dla klientów premium oraz aplikacji Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace.
- Te pozostałe – poza MRR – przychody to już 5 proc. naszej sprzedaży i rosną one z dużą dynamiką. W samym platformie Semrush mamy już ok. 330 klientów, którzy przynoszą nam powtarzalne przychody w kwocie 13 tys. USD. Liczba kont na Semrush rośnie nam w dwucyfrowym tempie każdego miesiąca. Liczymy, że w całym roku doda nam to jakieś 150 tys. USD przychodów – szacuje Michał Sadowski.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: W drugim kwartale roku sprzedaż w Brand24 w górę o ponad jedną piątą