Walka z wysokim cholesterolem w nowej reklamie Berimalu (wideo)
W telewizji rusza kampania promująca Berimal, preparatu obniżającego poziom tzw. złego cholesterolu w organizmie produkowanego przez USP Zdrowie. Za jej realizację odpowiadają Opus B i Selfish3.
- Spot oparliśmy na testimonialu, w sposób szczery i bezpośredni ukazując problem takim, jakim jest. Czasem po prostu pomimo starań, np. zdrowej diety i aktywności fizycznej, potrzeba dodatkowego wsparcia, by wszystko wróciło do normy - tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B. Bohater spotu zdaje się tracić kontrolę nad swoim życiem widząc wyniki badań cholesterolu.
Reklama została zrealizowana przez dom produkcyjny Selfish3, za kamerą stanął reżyser Bartek Cierlica.
Kampania w telewizji rozpoczyna się w styczniu. Reklamy emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.
Obsługą mediową USP Zdrowie zajmuje się Mets (należy do domu mediowego Wavemaker/GroupM). Firma od początku listopada prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Walka z wysokim cholesterolem w nowej reklamie Berimalu (wideo)