Wavemaker z globalnym budżetem Perfetti Van Melle
Włoska firma Perfetti Van Melle (właściciel takich marek, jak Fruitella, Chupa Chups) rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała do współpracy agencję Wavemaker, należącą do GroupM/WPP. Budżet marketera szacowany jest na 80 mln dolarów rocznie.

Wavemaker zajmie się wszystkimi zakupami mediów online i offline dla Perfetti Van Melle na 85 proc. światowych rynków, w tym w USA, Chinach, Holandii, Indiach, Wielkiej Brytanii, regionie MENA, Belgii, Turcji i Indonezji. Globalny zespół ds. obsługi klienta będzie prowadził działalność poza Amsterdamem. - Ponieważ nadal zaznaczamy naszą pozycję jako firma globalna, chcieliśmy mieć partnera, który zapewni silne i konsekwentne wsparcie na naszych głównych rynkach - powiedział cytowany w oświadczeniu prasowym Daan Simonis, dyrektor ds. mediów i marketingu cyfrowego w Perfetti Van Melle.
Dodał, że Wavemaker wygrał przetarg, „demonstrując imponujące zdolności strategiczne i duch pretendenta, który naszym zdaniem pomoże wynieść Perfetti Van Melle w przyszłość”.
Wavemaker przejął globalne konto Perfetti Van Melle poprzez serię lokalnych prezentacji w ciągu roku. Wygrana w wysokości 80 milionów dolarów jest następstwem innych udanych tegorocznych kampanii dla klientów, w tym Burger Kinga, Philipsa
Jedną z ostatnich aktywności Perfetti Van Melle na polskim rynku była kampania Chupa Chups. Media do kampanii planował i kupował tu dotychczas Havas Meda.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Wavemaker z globalnym budżetem Perfetti Van Melle