Ikea stawia na sztuczne mięso. The Vegetarian Butcher od Unilever
IKEA wprowadza do swoich restauracji nowe danie - penne z wegańskim sosem bolońskim i „roślinnym” mięsem. Receptura powstała we współpracy z The Vegetarian Butcher - marką koncernu Unilever.
Wegańskie penne to kolejna bezmięsna propozycja w restauracjach IKEA. Szwedzka sieć ma już w ofercie wprowadziła m.in. roślinne klopsy, wege hot dogi i lody.
- Cały czas staramy się rozwijać naszą ofertę gastronomiczną, także o produkty w całości przygotowane na bazie składników roślinnych. Chcemy odpowiadać na wyzwania stojące przed branżą spożywczą, jeżeli chodzi o kwestie zrównoważonego rozwoju, a także na oczekiwania naszych klientów, którzy chętnie sięgają po roślinne wersje naszych produktów. Świadczy o tym popularność warzywnych klopsów, wege hot doga, a także wegańskich lodów truskawkowych, które na stałe są w naszej ofercie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Jachimczak, country commercial & range manager z IKEA.
Wegańskie penne w IKEA - cena, skład, dostępność
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nowość została opracowana przez markę Unilevera The Vegetarian Butcher, wyłącznie dla restauracji IKEA w Polsce. Można je kupić we wszystkich sklepach szwedzkiej sieci. Cena dania to 8,99 zł.
Makaron sprzedawany jest w ramach sezonowej oferty restauracji IKEA do 17 marca 2020 roku.
W skład wchodzi bezmięsnego penne wchodzą: makaron rurki penne z wegańskim sosem bolognese przygotowanym z sosu pomidorowego i wegańskiego mielonego na bazie soi, podane z wegańskim tartym Gran Vegiano.
- Produkty The Vegetarian Butcher to wegetariańskie mięso niczym nie ustępujące pod względem tekstury i smaku mięsu zwierzęcemu - tłumaczy Adrian Kociemba, food service marketing lead North&East Europe z Unilever.
W ubiegłym roku marka ta stworzyła dla Burger Kinga recepturę bezmięsnego burgera. Dalsze plany obecności The Vegetarian Butcher w Polsce nie są jeszcze potwierdzone.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Ikea stawia na sztuczne mięso. The Vegetarian Butcher od Unilever