Bracia Kacperczyk w nowej kampanii whisky Grant’s
Marka whisky Grant's (Maspex) rusza z nową odsłona kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej.
Nowa kampania „Ekipa na Życie” Grant’s powstała we współpracy z braćmi Kacperczyk, utalentowanymi muzykami, którzy jako rodzeństwo tworzą prawdziwą siłę zespołu i razem przeżywają najważniejsze chwile w rozwoju swojej muzycznej kariery.
Jak informuje producent, "ich niewątpliwa pasja, talent i zgranie stanowią inspirację dla kampanii Grant’s, która promuje wartość silnych więzi i wzajemnego wsparcia". Marka zachęca do trzymania się razem z ludźmi, którzy są nam bliscy, a także z tymi, których dopiero poznajemy, a z którymi od razu łapiemy wspólny kontakt. Inspiruje również do poszukiwania idealnej ekipy, która nie tylko wspiera w trudnych momentach, ale również dodaje uśmiechu i radości w każdej przeżytej wspólnie chwili.
Oprócz promowania kolektywizmu i siły zespołu celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Grant's, zwłaszcza w odniesieniu do wariantu premium - Grant's Triple Wood 12YO. Jest to whisky wyróżniająca się unikalnym smakiem i aromatem, dzięki starzeniu w trzech różnych rodzajach drewna: beczce po Sherry, która odpowiada za intensywną nutę przypraw, beczce z amerykańskiego dębu, która nadaje subtelnej, waniliowej gładkości, beczce po Bourbonie zapewniającej słodycz brązowego cukru.
Dzięki tym trzem beczkom whisky Grant’s Triple Wood 12YO odznacza się bogatym i złożonym smakiem.
W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania marketingowe w tym również emisję spotów, które zostaną opublikowane na oficjalnym profilu marki w mediach społecznościowych.
Dodatkowo przewidziano aktywacje konsumenckie w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Dla celów promocyjnych stworzone zostaną specjalnie zaprojektowane materiały POS, a także będą prowadzone działania PR.
Za koncept strategiczny oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja Peppermint. Natomiast obsługą mediów społecznościowych zajmuje się zespół agencji Social Leaders.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bracia Kacperczyk w nowej kampanii whisky Grant’s