„Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” promuje Frucio
W prasie i punktach sprzedaży rusza kampania musów owocowych Frucio. Akcję pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” przygotowały Star Advertising i Star Media.
W ramach skierowanej do dzieci kampanii musów owocowych Frucio na ich opakowaniach znajdują się specjalne naklejki. Akcja pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” obejmuje również prasę dziecięcą (m.in. „Kubuś Puchatek”, „Auta”, „Księżniczka” czy „Barbie”).
Kampanię – zaplanowaną do końca maja – przygotowały i realizują agencja reklamowa Star Advertising oraz dom mediowy Star Media.
Marketing

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” promuje Frucio