"115 lat to dopiero początek" w kampanii Wisły Kraków
Spółka Orlen Oil (PKN Orlen), we współpracy z Wisłą Kraków na łamach serwisów informacyjnych Polska Press realizuje kampanię
poświęconą jubileuszowi 115 lat istnienia krakowskiej drużyny.
„Wisła Kraków - 115 lat to dopiero początek” to projekt, którego celem jest promowanie Orlen Oil jako sponsora strategicznego Wisły Kraków i mecenasa sportu angażującego się w życie lokalnej społeczności, rozwój oraz edukację sportową najmłodszych.
Osią kampanii jest jubileusz klubu o długiej i bogatej historii. W piątek 17 grudnia br. ruszył wystartuje na łamach "Dziennika Polskiego" oraz "Gazety Krakowskiej" specjalny dodatek poświęcony historii Wisły Kraków, która sięga 1906 roku.
Druga odsłona kampanii to multimedialny reportaż, w którym znalazły się teksty, zdjęcia oraz wyjątkowe filmy wideo z gwiazdami Wisły Kraków – m.in. Kazimierzem Kmiecikiem i Maciejem Żurawskim oraz bardzo obszerny materiał z piłkarzem, kapitanem i współwłaścicielem „Białej Gwiazdy” Jakubem Błaszczykowskim.
Orlen Oil został sponsorem Wisły Kraków w czerwcu br. Zastąpił firmę bukmacherską LV BET.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "115 lat to dopiero początek" w kampanii Wisły Kraków