Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. na Pringles
Firma Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. - wąsatej maskotki marki chipsów Pringles. To pierwsza metamorfoza od 20 lat. Odświeżono też wygląd puszek, w których sprzedawane są te chipsy.
Odświeżona maskotka wygląda bardziej nowocześnie, ma odważne brwi i fantazyjną, czerwoną muszkę. Nie ma już włosów, a to, co pozostanie niezmienne to słynne wąsy.
Pan P. pojawił się na opakowaniu Pringles po raz pierwszy w 1967 roku. Jego wizerunek zaprojektował Arch Drummond. Od tego czasu stał się globalną ikoną, synonimem dobrej zabawy. Wystąpił kiedyś gościnnie w jednym z odcinków serialu "The Simpsons.".
Maskotka w ciągu tego czasu sześć razy przechodziła metamorfozę, ostatnio 20 lat temu.
Kellog zmienił też wygląd kultowych puszek chipsów Pringles. Otrzymały nowy, świeży wygląd. Teraz mają jasne i odważne opakowania, co ma podkreślać gamę smaków Pringles. Znakiem rozpoznawczym pozostaje ich słynny kształt, który można układać w stosy.
Kellog podaje, że na przestrzeni lat istniały ponad 102 różne smaki Pringles, m.in. takie, jak czekoladowa mięta, lub słodki cynamon. Najbardziej lubianym smakiem w Polsce jest smak Pringles Original, tuż za nim plasują się Sour Cream and Onion i Hot & Spicy.
Pringles w nowych opakowaniach pojawią się w sklepach na terenie całej Polski w najbliższych dniach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. na Pringles