Value Media i SalesTube autorami kampanii wódki Wyjebongo
Na rynku zadebiutowała marka Wyjebongo, wódka o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska sprzedawana wyłącznie w sieci sklepów Żabka oraz na browar-tenczynek.pl. Pomysłodawcą alkoholu jest Janusz Palikot. Za kampanię odpowiadają agencje Value Media i SalesTube (Group One).
- Idea „Wyjebongo,” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. Wyjebongo to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa, unikalna wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektyfikacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. To wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak. W dobie pandemii widać skłonność ludzi do konsumowania coraz lepszych jakościowo i droższych produktów. Dlatego wierzę, że Wyjebongo spotka się z dobrym przyjęciem konsumentów poszukujących czegoś wyjątkowego - mówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki Wyjebongo.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii realizowanej w kanałach online zajęło się Value Media we współpracy z agencją SalesTube. Spółki kolejny raz realizują projekt dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.
Za projekt logotypu oraz grafiki na butelce w kolorze nasyconej magenty i soczystej pomarańczy odpowiada Tomasz Wójcik, który zaprojektował również szatę graficzną produktów BUH z suszem konopnym.
Wejściu na rynek Wyjebongo towarzyszy konkurs dla pełnoletnich pod nazwą „Zrób się na Wyjebongo”, w którym do wygrania będą czapki z unikalnym wzorem. Szczegóły akcji na https://browar-tenczynek.pl/czapka-wyjebongo/.
Wódka Wyjebongoo smaku marakui jest dostępna wyłącznie w sieci partnerskiej Żabka oraz na browar-tenczynek.pl.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Value Media i SalesTube autorami kampanii wódki Wyjebongo