WWF z mocną kampanią antyplastikową
WWF w swojej nowej kampanii zwraca uwagę na problem rosnących ilości tworzyw sztucznych zanieczyszczających planetę.
Z najnowszego raportu naukowców z australijskiego uniwersytetu w Newcastle, który stał się inspiracją do stworzenia kampanii, wynika, że plastik jest dosłownie wszechobecny w naszym otoczeniu. Rocznie każdy człowiek przyjmuje z jedzeniem i piciem 102 tys. kawałków plastiku mniejszych niż 1 mm. W skali roku daje to 250 gramów plastiku na osobę, czyli prawie 5 gramów tygodniowo.
WWF przygotowała na potrzeby akcji serię plakatów oraz film, które w obrazowy sposób mają uświadomić ludziom, ile plastiku mimowolnie przyjmują. „Tygodniowo zjadamy tyle plastiku, ile ma go w sobie karta kredytowa” - informuje jedno z hasłem akcji.



Akcję przygotowała Grey Malaysia.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: WWF z mocną kampanią antyplastikową