Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” uruchomił serwis kulinarny
PMPG Polskie Media, poprzez spółki zależne wydająca tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, uruchomiła serwis kulinarny Smaki.pl.

Na Smaki.pl mają być publikowane jakościowe, urozmaicone treści kulinarne: przepisy i porady, promujące jakość, dokładność i nowoczesne podejście do gotowania.
- Smaki.pl to nie tylko kolejny serwis internetowy. To interaktywna przestrzeń, w której pasjonaci gotowania, od początkujących po zaawansowanych kucharzy, znajdą inspiracje, cenne wskazówki i przepisy na każdą okazję. Nasz cel to nie tylko dostarczanie treści, ale także budowanie społeczności miłośników dobrej kuchni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami - opisuje Katarzyna Gintrowska, prezes PMPG Polskie Media.
- Dążymy do ciągłego rozwoju i poszerzania naszej oferty, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom odbiorców. Otwarcie serwisu Smaki.pl stanowi jeden z wielu kroków w tym kierunku. Planujemy także zwiększać liczbę formatów na naszych istniejących serwisach - Wprost.pl i Dorzeczy.pl, aby jeszcze lepiej spełnić potrzeby naszej rosnącej grupy odbiorców - zapowiada Gintrowska.
Grupa kapitałowa PMPG Polskie Media w trzecim kwartale ub.r. zwiększyła przychody sprzedażowe o 13 proc. do 11,66 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 1,18 do 3,58 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” uruchomił serwis kulinarny