„Wygrywaj z krówką” w loterii serków Rolmlecz
Marka Rolmlecz (SM Mlekpol) startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką". Zabawa potrwa od 5 września do 30 października 2022 r.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolny serek homogenizowany Rolmlecz w okresie 5.09-30.10.2022 r. oraz zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wystarczy wejść na stronę odmleczarzy.pl i zarejestrować zakup.
Nagrody w loterii Rolmlecz
W trakcie trwania kampanii można wygrać nagrody: tygodniowe: 8 x 5000 zł na spełnienie marzeń oraz dzienne: 56 aparatów fotograficznych do uwieczniania niezapomnianych chwil oraz 560 lunchboxów z krówką do zabrania ze sobą wszędzie.
- Tegoroczna loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki, jak również zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Wierzymy, że wybierając nasze serki, konsumenci będą mogli cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
Aktywności związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną i radiową, działania digitalowe, kanały social media oraz materiały wspierające sprzedaż w sklepach.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda, brand manager marki oraz agencja OS3, która odpowiada ponadto za organizację loterii.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Wygrywaj z krówką” w loterii serków Rolmlecz