Rolmlecz z nową platformą komunikacyjną "Mleczarze"
Marka serków Rolmlecz (Mlekpol) rusza z pierwszą od lat kampanią marki w nowej platformie „Mleczarze” autorstwa oS3.
Producent m.in. znanych serków waniliowych z krówką w nowej komunikacji przedstawia mleczarzy, czyli ludzi, którzy stoją za wyjątkowym smakiem produktów Rolmlecz.
- W czasach zmieniającego się świata podkreślamy niezmienne wartości marki, takie jak tradycja, naturalny skład i regionalna receptura - mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol - Nasz kultowy serek z krówką to rynkowy lider, mimo że nigdy nie miał komunikacji. To swoisty fenomen - dodaje.
Osią kampanii jest spot Mleczarze z hasłem „Tradycyjnie z krówką”, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.
Nową platformę komunikacyjną pt. „Mleczarze” stworzyła agencja oS3.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rolmlecz z nową platformą komunikacyjną "Mleczarze"