"Wyzwanie smaku” w zimowej kampanii Pepsi (wideo)
Ruszyła zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku" reklamującej napój Pepsi (produkowany przez PepsiCo). Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, Deloitte Digital, OMD, Ewesa i Partner od Promotion.
To pierwsza zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku", w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje odbywały się w miesiącach letnich.
Mechanizm badania preferencji smakowych podczas akcji Pepsi jest taki sam od jej początku. Podczas "wyzwania" uczestnik dostaje do spróbowania Pepsi oraz drugi napój typu cola w nieoznaczonych przezroczystych kubkach. Po wskazaniu bardziej odpowiadającego mu smaku, dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów każdorazowo podawane są w tej samej temperaturze, w takich samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek.
W zimowej edycji akcji biorą udział grupy charakterystyczne dla okresu zimowego, takie jak wieszający lampki choinkowe, świąteczni kierowcy, a także elfy. Do akcji zaangażowano znanych youtuberów, którzy przez najbliższe miesiące będą publikować wyniki grup za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, YouTube, Snapchat).

Ogólnopolska kampania ruszyła wraz z początkiem listopada i potrwa do końca roku. Działania marketingowe będą realizowane pod hasłem "Wybór jest chwilą. Zasmakuj go.", wykorzystywanym przy poprzednich akcjach Pepsi. Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, w której pokazano w dowcipny sposób grupy deklarujące wybór smaku Pepsi. Zaplanowano także działania w internecie i na outdoorze.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital (aktywności w internecie), OMD (zakup mediów), Ewesa (organizacja eventów) oraz Partner of Promotion (działania PR).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Wyzwanie smaku” w zimowej kampanii Pepsi (wideo)
sorry pepsi.