Youtuberzy reklamują konkurs „W kuchni z Wedlem” (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa marki Wedel oparta na konkursie „W kuchni z Wedlem”. Akcję, w której biorą udział autorzy sześciu popularnych kanałów youtube’owych, przygotowały i realizują firmy Cosmo, Grandes Kochonos, OMD i 24/7 Communication.

Aby wziąć udział w konkursie „W kuchni z Wedlem” należy ugotować danie z użyciem produktu Wedla. Zdjęcie potrawy wraz z opisem jej przygotowania trzeba wysłać za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie internetowej wkuchnizwedlem.wedel.pl.
Konkurs potrwa do 9 grudnia i jest podzielony na pięć tygodniowych edycji. W każdym z etapów zwycięzcy, których wyłoni jury, otrzymają nagrody - roboty kuchenne oraz kosze słodyczy.
Konkurs wspiera klip w stylistyce kulinarnego show, w którym rywalizują ze sobą autorzy popularnych kanałów youtube’owych Karol Paciorek i Włodek Markowicz (Lekko Stronniczy), Laura Ogrodowczyk (RockGlamPrincess), Kuba Jankowski (Matura to Bzdura), Weronika Jagodzińska (Szusz) i Paulina Stępień (Kotlet.TV), a także cukiernik Janusz Profus.
Akcja reklamowa obejmuje internet (30-sekundowy spot) oraz telewizję (billboardy sponsorskie).
Kreacją kampania zajęła się agencja Grandes Kochonos, a zakupem mediów - dom mediowy OMD. Za obsługę konkursu i działania w internecie odpowiada agencja Cosmo, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Youtuberzy reklamują konkurs „W kuchni z Wedlem” (wideo)