Teva wspiera kampanią nowy Olfen Max (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa najnowszego wariantu żelu przeciwbólowego Olfen, produkowanego przez Teva Pharmaceuticals. Za jej realizację odpowiadają agencje Opus B, Initiative i Reprise.
Firma farmaceutyczna Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię reklamową najnowszego leku przeciwbólowego Olfen Max.
Jej celem jest wsparcie debiutu nowego produktu, dedykowanego osobom odczuwającym bóle mięśni i stawów. Wraz z komunikacją nowego żelu marketer wraca do intensywnych działań promocyjnych. Najnowsza akcja promocyjna prowadzona jest pod hasłem: „Olfen - Specjalista od bólu mięśni i stawów”.
Kampania reklamowa potrwa kilka tygodni.
Multimedialne działania reklamowe obejmują kampanię w telewizji oraz digital (m.in. SEM, oraz Ceneo). Strategię kampanii oraz koncepcję mediową opracowały i zrealizowały agencje Initiative i Reprise, obie należące do grupy Mediabrands. Ideę kreatywną oraz spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B, odpowiedzialna również za key visual, brand book i stornę www.
Reżyserią reklamy zajął się Marek Cichy, produkcją - Dynamo Film, a postprodukcją - Delapost.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Teva wspiera kampanią nowy Olfen Max (wideo)