Żywiec dostarcza szpitalom i służbom bezalkoholowy napój „dla bohaterów naszego Ż”
Grupa Żywiec wspólnie z partnerami dostarczy nieodpłatnie do placówek medycznych i służb porządkowych w całym kraju 0,5 mln butelek specjalnego bezalkoholowego napoju. Ma to być forma podziękowania za pracę w czasie epidemii koronawirusa.
- Chcemy wspólnie z naszymi partnerami podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie codziennie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego zrobiliśmy to, na czym znamy się najlepiej - napój, który mamy nadzieję umili chwilę odpoczynku lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym oraz przedstawicielom innych służb - opisuje Magdalena Brzezińska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Żywiec.
Pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych. Ogółem pół miliona butelek zostanie przekazanych dla lekarzy, personelu medycznego i służb miejskich i porządkowych, w pierwszej kolejności w miejscowościach, gdzie są browary Grupy Żywiec.
Dystrybuowany nieodpłatnie napój jest oznaczony hasłem „Dla bohaterów naszego Ż”. Jest to bezalkoholowy napój o smaku grejpfruta z pomarańczą na bazie słodu, lemoniady owocowej i witamin. Nie jest oznakowany żadną marką, przygotowano go wyłącznie na potrzeby tej akcji i nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży.

Przy produkcji i dystrybucji napoju Grupa Żywiec współpracuje z firmami Owens Illinois, Werner Kenkel, Kuehne+Nagel, Can Pack Metal Closures, Drukarnia Pegwan oraz Chespa. Wszystkie zaangażowały się w akcję na zasadach non profit.
Grupa Żywiec w ramach wsparcia walki z epidemią przekazała 1 mln zł na zbiórkę dla szpitali prowadzoną na platformie Siepomaga.pl. Do wsparcia tej zbiórki zachęca podczas internetowych koncertów „Męskie Granie w domu”, które ruszyły pod koniec marca.
Ponadto Arcyksiążęcy Browar w Żywcu przekazał alkoholu pozostałego po produkcji piwa bezalkoholowego na cele produkcji środków do dezynfekcji. Na początku kwietnia firma poinformowała, że odbierze od zamkniętych lokali gastronomicznych sprzedane im wcześniej piwo i zwróci pieniądze.
Prowadzona od kilku tygodni kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Jak teraz Ż?” z przymrużeniem oka przypomina odbiorcom o zasadach bezpieczeństwa epidemicznego.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Żywiec dostarcza szpitalom i służbom bezalkoholowy napój „dla bohaterów naszego Ż”