Żywiec w nowej kampanii pokazuje „Jak teraz Ż?” (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła emisję spotu „W Ż trzymaj dystans”, który ma promować odpowiedzialne życie w dobie epidemii koronawirusa. Kampanię przygotowały agencje 2012Agency, VMLY&R, Starcom (Publicis Media) i Hope.
Marka piwa Żywiec z jednej strony nowym spotem chce dodać konsumentom otuchy, z drugiej - zachęca do wspierania zbiórki na siepomaga.pl. Tylko na cel przeznaczono już milion złotych, a dodatkowo zbierane środki podczas online’owych koncertów Męskie Granie w domu.
W najnowszym manifeście Żywiec wykorzystał znane konsumentom sceny ze swoich wcześniejszych kampanii, komentując je dostosowanymi do obecnej sytuacji hasłami przypominającymi o tym, jak żyć odpowiedzialnie w czasie epidemii: unikaj tłumów, myj ręce, dbaj o innych, a przede wszystkim zostań w domu.
Spot emitowany jest od poniedziałku w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Działania w kanale digital i w social mediach prowadzi agencja VMLY&R. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Konkurencyjna marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) też od niedawna w swojej kampanii pośrednio nawiązuje do obecnej sytuacji – marka ruszyła z hasłem wsparcia „ Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
Grupa Żywiec wspiera też lokale gastronomiczne zwracając im pieniądze za niesprzedane piwo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Żywiec w nowej kampanii pokazuje „Jak teraz Ż?” (wideo)