10 tys. firm skorzystało z oferty Google, home.pl i Lewiatan
Z programu prowadzonego przez Google, home.pl i Lewiatan – zachęcającego polskie małe i średnie firmy do prowadzenia swoich serwisów internetowych – skorzystało już ponad 10 tys. podmiotów. Obecnie rusza kolejny etap działań.
Do programu „Internetowa rewolucja”, który jesienią ubiegłego roku rozpoczęły Google, home.pl i Lewiatan (więcej), przystąpiło już ponad 10 tys. polskich firm małej i średniej wielkości. W ramach akcji mogły za darmo zarejestrować adres internetowy, stworzyć swoją pierwszą stronę, wypróbować kampanię reklamową w sieci, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, a także wziąć udział w szkoleniach dotyczących obecności online. 40 proc. firm, które skorzystało już z tej oferty, działa w 10 największych miastach, ale wszystkie podmioty reprezentują ogółem ponad 1,3 tys. różnych miejscowości z całego kraju.
– Ze względu na tak duże zainteresowanie naszą akcją będziemy ją kontynuować jako projekt długofalowy, a na podstawie opinii od firm wprowadzamy nowe elementy, które jeszcze bardziej ułatwią uczestnikom „wypróbowanie” internetu i przyjrzenie się rezultatom obecności w sieci – opisuje Artur Waliszewski, dyrektor Google Polska. I tak w kolejnym etapie programu dostępne są m.in. jeszcze prostszy kreator stron internetowych, który stworzyło home.pl, oraz infolinia dla firm przygotowujących pierwszą reklamę w Google.
Ponadto pod adresem www.google.pl/rewolucja uruchomiono nowy serwis akcji zgodny z opracowaną dla niej identyfikacją wizualną.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: 10 tys. firm skorzystało z oferty Google, home.pl i Lewiatan