Aflofarm przedłużył umowę ze Starcomem na 2021 rok
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, największy reklamodawca w Polsce, przedłużył dotychczasową umowę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) na obsługę mediową.

Starcom,tak jak dotychczas będzie zajmować się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji. Pozostałe media do kampanii swoich produktów Aflofarm kupuje we własnym zakresie.
Starcom współpracuje z Aflofarmem od początku 2016 roku. Obronił budżet tego marketera pod koniec 2018 roku. Wcześniej za obsługę mediową pabianickiej spółki odpowiadał dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).
Aflofarm jest największym reklamodawcą w Polsce. W tradycyjnych mediach firma od stycznia do października br. cennikowo wydała na reklamy 1,47 mld zł.
Na reklamę w telewizji w samym tylko listopadzie br. spółka przeznaczyła cennnikowo 155,3 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Aflofarm przedłużył umowę ze Starcomem na 2021 rok