Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa
Firma AkzoNobel powierzyła agencji oS3 obsługę reklamową marki farb Dulux. Współpraca jest efektem przetargu.
Współpraca reklamowa z oS3 obejmie działania strategiczne, kreatywne oraz mediowe, które obejmą telewizję, outdoor oraz social media.
W przetargu wzięły udział cztery agencje (marketer nie zdradza ich nazw). Celem postępowania było wyłonienie partnera, który przygotuje długofalową strategię komunikacji dla całego portfolio Dulux.
- Cieszę się, że nasze kompetencje w obszarze strategiczno-kreatywnym, związane z długofalowym pozycjonowaniem marek przekonały Klienta i już niedługo będą widoczne w postaci konkretnych działań kampanijnych - mówi Marta Bresińska, group account director z agencji oS3.
AkzoNobel w marcu tego roku rozstrzygnął także przetarg na działania dla marki Dulux w internecie (SEO, SEM). Wygrała go agencja Digital Resolution
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa