Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska
Agencja Zjednoczenie wygrała przetarg firmy Tikkurila na realizację działań reklamowych w internecie. Kolejny, piąty rok zajmie się marketingiem efektywnościowym w internecie dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.
Agencja Zjednoczenie koordynowała kampanie digitalowe dla marek Tikkurila Polska przez ostatnie 4 lata.
Łukasz Lubiński, odpowiedzialny za długofalową strategię mediową dla klienta, twierdzi, że wieloletnia współpraca owocuje: - Ciągłość optymalizacji kampanii dla marki Tikkurila pozwoliła nam wypracować najbardziej efektywne formy reklamy i rozpoznać dokładnie sezonowość produktów. Liczymy na stały wzrost wskaźników kampanii.
Firmy nie ujawniają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też nazw pozostałych uczestników przetargu.
Wszystkie trzy marki grupy Tikkurila Polska stawiają na kompleksowe kampanie, które mają zachęcać odbiorców do eksperymentowania z farbami i ich licznymi wariantami kolorystycznymi.
W marcu br. Tikkurila wybrała agencję Asap&Asap Communication do obsługi marki Beckers w social mediach.
Miesiąc wcześniej na rynek trafiły produkowane przez tę firmę farby Jedynka po redesignie, który przygotowała agencja SaltPepper Brand Design.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska