Agnieszka Gajzler po trzech latach odeszła z TVN Media
Agnieszka Gajzler, dyrektorka ds. strategii i rozwoju digital po ponad trzech latach pracy odeszła z TVN Media. Nie mianowano jej następcy.
Agnieszka Gajzler pracę w TVN Media rozpoczęła w listopadzie 2018 roku. Jako dyrektorka ds. strategii i rozwoju digital zarządzała Centrum Innowacji i Transformacji TVN Media. Centrum Innowacji zajmowało się tworzeniem - generujących nowe przychody - nowych produktów w obszarze content marketingu, reklamy natywnej, e-commerce, performance, social, influencer marketing. Centrum Transformacji z kolei koncentruje się na transformacji w obszarach podnoszenia kwalifikacji, kompetencji, zarządzania procesami, nowych modeli biznesowych.
Na razie nie mianowano jej następcy. Zespół, którym kierowała Agnieszka Gajzler pracuje projektowo, podlega i raportuje bezpośrednio do Piotra Tyborowicza, dyrektora biura reklamy TVN Media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agnieszka Gajzler do TVN Media przeszła z grupy Dentsu Aegis Network Polska, z którą związana była od początku 2014 roku. Przez pierwsze dwa lata była tam vice managing&innovation directorem w domu mediowym Carat. Przez kolejne dwa i pół roku była chief product officerem w Dentsu Aegis Network Polska. W lutym 2016 roku została vice prezesem odpowiedzialnym za media i content w agencji Isobar. Przed dołączeniem do Dentsu, Agnieszka Gajzler pracowała jako marketing&digital media director w Gremi Media. Była też zawodowo związana z Viacom International Media Networks i Grupą Naspers.
Agnieszka Gajzler ma kilkanaście lat doświadczenia w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych.
TVN Media z mniejszymi wpływami i bez obsługi Telewizji Puls
W 2020 roku TVN Media zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 22,8 proc. do 215,71 mln zł. Wpływy z działalności brokerskiej zmalały z 265,98 do 206 mln zł, a pozostałe przychody - z 13,62 do 9,71 mln zł.
TVN Media zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej stacji TVN Grupy Discovery, a także kilku nadawców zewnętrznych, m.in. Canal+ Polska, Viacom, The Walt Disney Company i FOX International. Z końcem 2020 roku firma straciła obsługę Telewizji Puls, która nawiązała współpracę z Polsat Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gajzler po trzech latach odeszła z TVN Media