Agnieszka Stankiewicz: z UM Thrive do Ferrero Polska
Agnieszka Stankiewicz dołączyła do działu marketingu firmy Ferrero Polska, producenta słodyczy. Pełni tam funkcję online media koordynatorki.
Agnieszka Stankiewicz
Agnieszka Stankiewicz przeszła do Ferrero Polska z domu mediowego UM Thrive (Mediabrands), w którym pracowała blisko dwa lata.
Zajmowała tam stanowisko communication managerki. Wcześniej, przez niespełna rok, pełniła identyczną funkcję w Starcomie (Publicis Groupe).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przedtem natomiast, przez prawie 12 lat, związana była z agencją mediową MediaCom (GroupM/WPP). Zaczynała jako junior media plannerka i kolejno awansowała do stanowiska business managerki.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Stankiewicz: z UM Thrive do Ferrero Polska