Agora pierwszym sygnatariuszem zasad POR
Grupa Agora, do której należą m.in. “Gazeta Wyborcza”, Grupa Eurozet, AMS SA i sieć kin Helios dołączyła jako pierwsza do grona sygnatariuszy zasad Polskie Organizacji Reklamodawców.

Zasady POR określają transparentne i partnerskie relacje między mediami a reklamodawcami. Grupa Agory jako pierwsza grupa mediowa dołączyła do grona ich sygnatariuszy.
“Cieszymy się, że tak ważny podmiot na rynku medialnym wspiera naszą misję budowania uczciwych i efektywnych standardów współpracy w branży reklamowej” – informuje POR.
Go Grupy Agora należą: sieć kin Helios, Grupa Eurozet (m.in. Radio ZET i Radio TOK FM), Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl, firma reklamy zewnętrznej AMS, Gazeta.pl i oraz Wydawnictwo Agora specjalizujące się w wydawaniu i dystrybucji książek, wydawnictw muzycznych oraz filmowych.
Polska Organizacja Reklamodawców powstała we wrześniu 2023 roku, jako związek pracodawców reprezentujących klientów branży komunikacji marketingowej. Prezeską Polskiej Organizacji Reklamodawców jest Anna Dzięrzedzka (PepsiCo), dyrektorką zarządzającą Elżbieta Gorajewska. Do zarządu wybrani zostali również Aleksandra Gawlas-Wilińska (Henkel), Barbara Pijanowska (Credit Agricole), Katarzyna Skrzeczyńska (H&M) oraz Dariusz Maciołek (BNP Paribas). W POR działa sześć grup roboczych, które zajmują się tematami: cross-media, relacje z mediami i agencjami, rola CMO, efektywność, partnerstwo, ESG.
Obecnie POR ma 30 członków, a wśród nich takich marketerów, jak PZU, Piątnica, PepsiCo, T-Mobile, Nestle, Maspex, LOT.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-organizacja-reklamodawcow-w-2025-roku-postawi-na-dalsza-integracje-i-edukacje
Dołącz do dyskusji: Agora pierwszym sygnatariuszem zasad POR