Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców
Wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR). Funkcję prezesa organizacji reprezentującej marketerów objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.
O zmianie zdecydowano w piątek. Odbyło się wtedy Walne Zgromadzenie Polskiej Organizacji Reklamodawców. Podczas obrad podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia. Przeprowadzono też głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu po dwóch latach zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej, dyrektor zarządzającej POR.
– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR – powiedział Dariusz Maciołek, nowy prezes Polskiej Organizacji Reklamodwców, który zastąpił na tym stanowisku Anna Dzierżędzką.
– Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – dodał.
Nowy zarząd Polskiej Organizacji Reklamodawców
Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, dyrektorkę marketingu Henkel.
Nowy skład zarządu POR tworzą również:
Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole;
Agnieszka Durst, dyrektorka departamentu zarządzania marką, komunikacji i zaangażowania społecznego, UNIQA;
Katarzyna Piwowarczyk, country marketing Manager, IKEA;
Tomasz Chmielewski, head of marketing, Bolton Group;
Donata Wolińska, chief transformations & sustainability officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal.
Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły była prezeska organizacji Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo oraz Ewa Lampart, chief marketing and communications officer w LOT Polish Airlines
Polska Organizacja Reklamodawców (POR) powstała jako związek pracodawców, mający na celu integrację i reprezentację środowiska reklamodawców w Polsce. Misją POR jest tworzenie coraz bardziej profesjonalnego rynku, a także najwyższych standardów działania.
Organizacja powstała z inicjatywy komitetu założycielskiego utworzonego przez marketerów, reprezentujących takie marki jak m.in. Pepsico, Henkel, Autopay, BNP Paribas, Credit Agricole, Dr. Oetker, E. Wedel, FritoLay, Haleon, H&M, L’Oreal, Mondelez, T-Mobile, Mastercard, Ikea, Versuni, Nestle i Visa. Obecnie POR liczy 35 członków.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców
Zapewnia Wam taki rozgłos, że reklama zbędna...