Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców
Wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR). Funkcję prezesa organizacji reprezentującej marketerów objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.

O zmianie zdecydowano w piątek. Odbyło się wtedy Walne Zgromadzenie Polskiej Organizacji Reklamodawców. Podczas obrad podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia. Przeprowadzono też głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu po dwóch latach zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej, dyrektor zarządzającej POR.
– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR – powiedział Dariusz Maciołek, nowy prezes Polskiej Organizacji Reklamodwców, który zastąpił na tym stanowisku Anna Dzierżędzką.
– Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – dodał.
Nowy zarząd Polskiej Organizacji Reklamodawców
Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, dyrektorkę marketingu Henkel.
Nowy skład zarządu POR tworzą również:
Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole;
Agnieszka Durst, dyrektorka departamentu zarządzania marką, komunikacji i zaangażowania społecznego, UNIQA;
Katarzyna Piwowarczyk, country marketing Manager, IKEA;
Tomasz Chmielewski, head of marketing, Bolton Group;
Donata Wolińska, chief transformations & sustainability officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal.
Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły była prezeska organizacji Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo oraz Ewa Lampart, chief marketing and communications officer w LOT Polish Airlines
Polska Organizacja Reklamodawców (POR) powstała jako związek pracodawców, mający na celu integrację i reprezentację środowiska reklamodawców w Polsce. Misją POR jest tworzenie coraz bardziej profesjonalnego rynku, a także najwyższych standardów działania.
Organizacja powstała z inicjatywy komitetu założycielskiego utworzonego przez marketerów, reprezentujących takie marki jak m.in. Pepsico, Henkel, Autopay, BNP Paribas, Credit Agricole, Dr. Oetker, E. Wedel, FritoLay, Haleon, H&M, L’Oreal, Mondelez, T-Mobile, Mastercard, Ikea, Versuni, Nestle i Visa. Obecnie POR liczy 35 członków.
Dołącz do dyskusji: Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców