Kolejna grupa robocza w Polskiej Organizacji Reklamodawców
W Polskiej Grupie Reklamodawców powstała kolejna, piąta grupa robocza - pod nazwą Partnerstwa i Alianse. Jej opiekunem jest Dariusz Maciołek z BNP Paribas Bank Polska.

Grupa Partnerstwa i Alianse, pod wodzą Damian Lüdke z Autopay skupi się na przygotowaniu zasad i kryteriów, zgodnie z którymi POR będzie angażował się w krajowe i międzynarodowe wydarzenia branżowe w zakresie partnerstw, aliansów, współprac czy patronatów.
W skład tego zespołu wchodzą ponadto: Donata Wolinska – L'Oréal, Maciej Reszczyński – Visa, Marek Zaborowski – BNP Paribas Bank Polska i Tomasz Chmielewski – Bolton Polska. Opiekunem grupy jest Dariusz Maciolek z BNP Paribas Bank Polska.
Obecnie w ramach POR działa 5 grup roboczych. Oprócz wspomnianej grupy Partnerstwa i Alianse są to: Relacje z mediami i agencjami, Cross media, Rola CMO w biznesie i organizacji, Efektywność w marketingu.
Czym jest POR?
Polska Organizacja Reklamodawców (POR) powstała jako związek pracodawców i zrzesza marki prowadzące działalność na polskim rynku, reprezentuje właścicieli największych brandów oraz dba o rozwój branży w celu podniesienia efektywności działań reklamowych.
POR powstał z inicjatywy komitetu założycielskiego utworzonego przez marketerów, reprezentujących takie marki jak m.in. Pepsico, Henkel, Autopay, BNP Paribas, Credit Agricole, Dr. Oetker, E. Wedel, FritoLay, Haleon, H&M, L’Oreal, Mondelez, T-Mobile, Nestle i Visa. Łączny budżet reklamy, za który odpowiadają członkowie założyciele tylko w 2022 roku, wyniósł ponad miliard złotych.
Działania POR opierają się o współpracę z istniejącymi organizacjami branżowymi w Polsce i na świecie. Jednym z priorytetów na starcie działalności stowarzyszenia jest dołączenie do międzynarodowych struktur WFA – World Federation of Advertisers, największej globalnej sieci integrującej reklamodawców.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kolejna grupa robocza w Polskiej Organizacji Reklamodawców