Allegro zmienia ocenianie opinii o produktach
Na Allegro już nie wszyscy użytkownicy będą mogli oceniać opinie o produktach wystawiane przez internautów. Wprowadzono warunek: minimum jeden zakup w ciągu ostatniego roku.
Opinie o produktach, pisane przez użytkowników po ich zakupie na Allegro, są prezentowane na stronie każdego produktu, w sekcji Opinie o produkcie. Inni internauci mogą oceniać te wpisy, klikając kciuk w górę lub kciuk w dół.
Dlaczego te oceny są ważne? Im więcej pozytywnych ocen przy danej opinii, tym wyżej jest ona wyświetlana na stronie produktu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dotychczas opinie mogli oceniać wszyscy użytkownicy Allegro. Platforma właśnie to zmieniła: dodawanie ocen przy opiniach jest dostępne tylko dla internautów, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy przynajmniej raz coś tam kupili (złożyli zamówienie, opłacili je i odebrali).
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. W październiku br. odwiedziło je 18,96 mln internautów (co dało 63,8 proc.), spędzając średnio po godzinę i 55 minut, a jego wersja Allegro Lokalnie zanotowała 6 mln użytkowników i oraz 8 minut i 13 sekund (według badania Mediapanel).
Grupa Allegro, do której oprócz Allegro należą m.in. Ceneo, eBilet oraz przejęte wiosną ub.r. Mall Group i WE|DO CZ, w trzecim kwartale br. zwiększyła rok do roku przychody o 4,8 proc. do 2,43 mld zł, osiągając 241,7 mln zł zysku netto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Allegro zmienia ocenianie opinii o produktach