Amica promuje sprzęty parowe w akcji "Mężczyzna idealny szuka pary"
Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”, w której reklamuje najnowsze urządzenia z funkcją pary. Akcję przygotowały C108 oraz Woodpecker Motion Pictures.

Celem kampanii jest promowanie parowych sprzętów marki oraz zachęcenie do marki nowej grupy odbiorców: młodych ludzi. Materiały reklamowe przedstawią najnowsze wdrożenia w kategorii pralek i zmywarek, wyróżniany w konkursach piekarnik parowy oraz płytę indukcyjną 2.0.
Kampania obejmie główny spot reklamowy prezentowany w telewizji oraz w digitalu (30-sekundowy) oraz dwa 15-sekundowe spoty radiowe, krótkie reklamy na kanale YouTube oraz komunikację w mediach społecznościowych marki Amica. Kampania będzie trwała do 20 czerwca 2021 r.
"Mężczyzna idealny szuka pary" w reklamie Amica
Spot został zrealizowany przez Piotrka Matejkowskiego. Jako podkład muzyczny wykorzystano popularny hit Baranovskiego „Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych.
- Koncept na kampanię o mężczyźnie idealnym to próba przeciwstawienia się stereotypowemu podziałowi ról i obowiązków. Mężczyzna idealny to w naszym rozumieniu osoba stawiająca na równość i współodpowiedzialność za gospodarstwo domowe. W naszej historii z przymrużeniem oka pokazujemy, że bohater angażowaniem się w codzienne prace domowe ujmuje dziewczynę i znajduje w niej życiową „parę” - mówi Joanna Lewandowska, strategiczna menadżer ds. komunikacji marki Amica.
Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada ponownie agencja C108, która utrzymała w ramach ogłoszonego konkursu obsługę strategiczno-kreatywną marki Amica. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Amica promuje sprzęty parowe w akcji "Mężczyzna idealny szuka pary"