Amica promuje nowości do gotowania (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych płyt gazowych oraz linii sprzętów X-type firmy Amica. Działania pod hasłem „Odkryj wyższy poziom gotowania” przygotowały C108, PHD, Value Media i agencja Q&A Communications.
Jak reklamuje producent, "płyty gazowe 2.0 to nowość w kategorii płyt grzejnych, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dostępnym do tej pory wyłącznie dla posiadaczy płyt indukcyjnych". Sprzęt wyposażono w funkcje Timer, FlameControl czy ExtraSpace. Nowością w płytach gazowych jest przede wszystkim nastawianie czasu gotowania.
Amica z kampanią „Odkryj wyższy poziom gotowania”
W ramach kampanii reklamowej zaplanowano aktywność w telewizji (emisje spotów i billboardów sponsorskich) i internecie (z wykorzystaniem wideo i banerów). Równolegle kontynuowana będzie kampania „Odkryj kuchnię na nowo” komunikująca sprzęty linii X-type marki Amica z ich technologicznymi udogodnieniami.
Komunikację uzupełnią reklamy w radiu i na outdoorze. Amica zaplanowała swoją obecność na nośnikach w przestrzeni przy autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków. Produkty prezentowane w kampanii będą dodatkowo lokowane w programie „Nasz Nowy Dom” emitowanym w telewizji Polsat.
Za koncepcję i realizację materiałów odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media. Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Amica promuje nowości do gotowania (wideo)