Anna Kordus integrated communication directorem Publicis Worldwide Poland
Anna Kordus dołączyła do agencji Publicis Worldwide Poland na stanowisko integrated communication director. Poprzednio pracowała w agencji Przestrzeń.
Kordus w Publicis Worldwide Poland odpowiada za jakość oferowanych rozwiązań marketingowych, m.in. dla takich klientów jak Procter & Gamble, Mondelez i Animex.
Jak podano w komunikacie " owej roli dbać będzie o dostarczanie realizacji komunikacyjnych opartych na pozycjonowaniu agencji curiosity creates growth, polegającym na znaczącym wpływaniu na wzrost biznesu klientów, poprzez tworzenie unikalnych insightów na bazie wartościowych i efektywnych strategii komunikacyjnych, autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną analizą danych".
Anna Kordus będzie prowadzić także działania nowo biznesowe.
Poprzednio pracowała w agencji Przestrzeń
Anna Kordus dołączyła do Publicis Worldwide z agencji Przestrzeń, w której przez ponad 3 lata jako group client leader / associate director, zarządzała zespołem odpowiedzialnym m.in. za markę Nałęczowianka, Captain Jack i Frisco. Koordynowała także pozyskiwanie nowych biznesów. Wcześniej przez wiele lat związana była z grupą WPP (MediaCom oraz VMLY&R).
Przez 13 lat współpracowała między innymi z klientami takimi jak Nestle, The Coca-Cola Company, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Decathlon i Johnson & Johnson.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Anna Kordus integrated communication directorem Publicis Worldwide Poland