Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach
Anna Lubowska zrezygnowała z funkcji prezesa GroupM Polska pełnionej od jesieni ub.r. Wcześniej przez 20 lat zarządzała domem mediowy MEC, a z koncernem WPP była związana ogółem przez 25 lat.
W komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl podano, że Anna Lubowska złożyła rezygnację po przeprowadzeniu kluczowych projektów dla GroupM Polska.
Lubowska jako szefowa GroupM Polska od września ub.r. kierowała grupą zarządzającą, w skład której wchodzą CEO agencji Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w Polsce. Odpowiadała za całokształt działań operacyjnych GroupM i zarządzanie jej finansami.
Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką (raport RECMA z Polski)
Z początkiem br. MEC i Maxus połączyły się w Polsce, w ramach globalnej fuzji, w firmę Wavemaker. Na naszym rynku zarządza nią Izabela Albrychiewicz, poprzednio szefowa domu mediowego MEC.
Do czasu wyłonienia nowego szefa GroupM Polska strukturą będzie zarządzał Neil Hardwick, do niedawna CEO GroupM w Rosji. Będą go wspierać Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA oraz polski zespół zarządzający agencji mediowych WPP
Anna Lubowska przez 25 lat w WPP
Przed przejściem do GroupM Polska Anna Lubowska przez prawie 20 lat pracowała w MEC. Od 2009 roku jako szefowa w Rosji i regionie CIS zarządzała rozwojem firmy w 29 krajach. Przedtem pełniła funkcję CEO MEC w Polsce oraz regionie CEE.
Wcześniej Lubowska pracowała w agencjach JWT/Parintex i Y&R, które tak samo jak MEC i GroupM należą do koncernu WPP.
- Dziękuję Annie za jej nieoceniony wkład w rozwój naszej grupy podczas jej pracy w GroupM, na różnych stanowiskach liderskich w domu mediowym MEC oraz strukturach GroupM w Polsce i regionie CEE. Współpracowałem z Anną osobiście przez ostatnie 17 lat i uważam, że jej zaangażowanie znacznie przyspieszyło w tym okresie rozwój naszego biznesu, szczególnie w Polsce - komentuje Dominic Grainger.
W latach 2009-2011 Anna Lubowska była prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zasiadała też w jury konkursów marketingowych, takich jak Effie, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hummer czy European MIXX Awards.
W komunikacie nie podano jej obecnych planów zawodowych.
Mindshare z 1 proc. wzrostem wpływów i o 55 proc. mniejszą stratą, nowi klienci dali 49,2 mln zł przychodów
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach