Apple najcenniejszą marką świata przed Google i IBM (TOP 10)
Apple i Google to najbardziej wartościową marki świata - pokazuje raport „The Telegraph” opracowany na podstawie danych z trzech firm analitycznych: Millward Brown, BrandFinance i Interbrand.

Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się marka Apple, której wartość oszacowano na 117 miliardów dolarów. Druga pozycja przypadła Google - ta marka jest warta niecałe 107 miliardów dolarów. Trzecie miejsce należy również do marki z branży nowoczesnych technologii - IBM z wartością na poziomie 76 miliardów dolarów.
W pierwszej piątce zestawienia „The Telegraph” znalazły się jeszcze Microsoft (70,8 miliarda dolarów) oraz Coca-Cola (64,5 miliarda dolarów).
Pierwszą dziesiątkę zestawienia uzupełniają marki GE, McDonald’s, Samsung, Amazon i Toyota.
Dziennikarze „The Telegraph” w komentarzu powtarzają za specjalistami, że marka jest jednym z najważniejszych elementów kapitału posiadanego przez firmę. Według wyliczeń Millward Brown 30 procent wartości każdej dużej firmy notowanej na liście Top 500 stanowi ich funkcjonująca na rynku marka.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Apple najcenniejszą marką świata przed Google i IBM (TOP 10)