ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia
Firma deweloperska ATAL ruszyła z ogólnopolską kampanią z okazji 35-lecia działalności. Spółka prezentuje w niej największe atuty, wynikające z doświadczenia i silnej pozycji na rynku nieruchomości. Swoją historię splata z historiami tysięcy Polaków.

Jubileuszowa kampania potrwa do końca czerwca i obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, ze szczególnym naciskiem na osiem aglomeracji, w których deweloper realizuje swoje inwestycje, tj. Warszawę, Kraków, Górny Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Trójmiasto i Szczecin. W przestrzeni tych miast pojawią się billboardy i citylighty.
– Przekaz kampanii opiera się na kluczowych wartościach, które budują nasz wizerunek oraz rynkową pozycję jednego z największych deweloperów w Polsce. Są to przede wszystkim: doświadczenie, stabilność, wiarygodność i rzetelność, wysoka jakość architektury i wykonawstwa, a przede wszystkim zaufanie tysięcy klientów. Także rodzinność uznaliśmy za istotną cechę, która w dużej mierze definiuje nasze wyobrażenie o mieszkaniu, jako życiowym fundamencie i inwestycji na lata – mówi Łukasz Borkowski, head of corporate communications & investor relations w ATAL.
Materiały wideo można zobaczyć w popularnych serwisach VOD, a kampania w mediach społecznościowych – od Facebooka i Instagrama, przez TikTok i LinkedIn – stanowi okazję do inspirujących rozmów i dzielenia się doświadczeniami.
Osią narracyjną promocyjnego klipu są architektoniczne ujęcia osadzone w kontekście codziennego życia.
Kampania wideo prowadzona jest na platformie YouTube oraz na wiodących portalach (grupy Ringier Axel Springer Polska i Wirtuala Polska Media) oraz w serwisie Otodom.
Za strategię, planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House. Koncepcję kreatywną oraz produkcję materiałów reklamowych powierzono agencji Demo Effective Launching.
Dołącz do dyskusji: ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia