Autorzy Make Life Harder w kampanii Renault Dacia Duster
Autorzy bloga Make Life Harder - przez dwa miesiące - będą testować samochód Renault Dacia Duster w podróży po południowo-wschodniej Europie. Za przygotowanie i koordynację kampanii odpowiada agencja Digital Wonderland.
Blogerzy z Make Life Harder przez 2 miesiące przejadą w Renault Dacii Dusterze 7 tys. km po krajach południowo-wschodniej Europy, przemieszczając się szlakami oddalonymi od największych turystycznych skupisk. Będą to opisywać na swoim fanpage’u facebookowym, a niektóre relacje będą też zamieszczane na fanpage’u „Dacia. Wybieram mądrze”.

- Projekt Dacia Euro Trip opiera się na wykorzystaniu zbieżności w komunikacji marki Dacia oraz Make Life Harder. Dacia to marka dla ludzi pragmatycznych, poszukujących „mądrych wyborów”. W ich opinii samochód ma przede wszystkim jeździć, być niezawodnym i ekonomicznym w eksploatacji, a nie pełnić rolę symbolu statusu. Make Life Harder z kolei, w inteligenty i ironiczny sposób obnażają absurdy świata komercyjnego i podporządkowanego „lansowi”. Skłaniają w ten sposób do racjonalnego myślenia - opisuje Łukasz Chomyn, senior copywriter w Digital Wonderland.
Rok temu w podobnej podróży po południowej Europie samochód Peugeot promowało troje blogerów: Matylda „Segritta” Kozakiewicz, Eliza „Fashionelka” Wydrych i Tomek „Kominek” Tomczyk. Wszyscy oni wraz z Krzysztofem Gonciarzem, Remigiuszem „Rockiem” Maciaszkiem i Martyną Wojciechowską niedawno wybrali się w podróż reklamującą Orange Travel (przeczytaj o tym więcej).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Autorzy Make Life Harder w kampanii Renault Dacia Duster