Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję reklamową wspierającą jego działania promocyjne i reklamowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę chce zawrzeć na 2 lata, z możliwością jej przedłużenia o kolejne 2 lata. Budżet na cały ten okres, łącznie z wynagrodzeniem agencji wyniesie 24,6 mln zł.
Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla BGK oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Będą to działania o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym.
Agencja ta zajmie się też doborem, negocjowaniem i pokryciem kosztów zaangażowania banku w odpowiednich wydarzeniach zewnętrznych, w tym seminariach, konferencjach, kongresach, targach do prowadzenia działań o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym. Będzie też negocjować i kupować pakiety świadczeń jako partnera lub sponsora strategicznego. Zajmie się szeroko pojętą kompleksową obsługą ATL, BTL oraz digital.
Przetarg prowadzony jest z tzw. prawem opcji. Oznacza to, że postępowanie jest podzielone na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.
W pierwszym przypadku umowa zostanie zawarta na 24 miesiące, a budżet wyniesie maksymalnie 6,15 mln zł.
Drugi przypadek daje możliwość przedłużenia umowy na kolejne 24 miesięcy. W tym okresie bank zleci agencji zamówienia nie przekraczające kwoty 18,45 mln zł.
Oznacza to, że zwycięska agencja może pracować dla BGK przez 4 lata i będzie mieć do dyspozycji łącznie budżet w wysokości 24,6 mln zł.
Przetarg trwa do 2 marca br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 50 tys. zł wadium.
Ostatnio obsługą reklamową BGK zajmowała się agencja dsk wybrana w przetargu wiosną 2019 roku. Agencja ta przy zakładanym przez bank budżecie 3,69 mln zł zaproponowała mu kwotę 1,18 mln zł przez co uzyskała w postępowaniu najwyższą liczbę punktów. O zlecenie BGK rywalizowały wówczas z nią m.in. takie agencje, jak Apella, Focus Media, Starcom (Publicis Media) i Bridge2Fun.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł