Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas
Sieć perfumerii Douglas rozpoczyna walentynkową kampanię reklamową, w zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami. Do akcji zaproszono aktorskie małżeństwo - Barbarę Kurdej-Szatan i Rafała Szatana.Działania przygotowały Brasil, Papaya Films i Havas Media.

Kampania składa się z 30-sekundowego spotu oraz specjalnie przygotowanych treści, promujących specjalną ofertę walentynkową Douglas.
Kampania wizerunkowa z udziałem Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana obejmuje działania na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie, a także materiały POS na witrynach sieci perfumerii Douglas w całej Polsce.
Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Papaya Films, a zakup mediów i kampanię w kanałach social media i digital - Havas Media.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas