Beiersdorf mediowo pracuje z Wavemaker, OMD i Carat
Koncern Beiersdorf, właściciel marek Nivea i Eucerin wybrała holding reklamowy WPP do współpracy. Firma nadal będzie dzielić obsługę mediową swoich marek między Wavemaker, OMD i Carat.
Koncern Beiersdorf potwierdził, że będzie mediowo obsługiwany przez agencje Wavemaker (WPP), OMD (Omnicom) i Carat (dentsu).
Agencje te odpowiadają za planowanie i zakup mediów oraz koordynację strategii komunikacji na całym świecie.
Beiersdorf poinformował w wydanym oświadczeniu, że WPP będzie nadzorować działalność komunikacyjną marketera z centrali w Hamburgu, aby "umożliwić zorientowanie się na usługi".
W przetargu, który trwał od 3 miesięcy uczestniczyły Publicis Groupe, WPP i dentsu. W finale rywalizowały już tylko grupy WPP i Publicis.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Beiersdorf mediowo pracuje z Wavemaker, OMD i Carat